Kalite Politikamız
29 Ağustos 2024

AMACIMIZ

Sağlıkta Kalite Standartlarına uygun, bilimsel araştırmalar ve teknolojik gelişmeleri takip ederek vizyonundan ve değerlerinden ödün vermeden ulusal ve uluslararası daha kaliteli hizmet sunmak amaçlanmaktadır.

    Hastanemizde, Sağlıkta Kalite Standartları ve uymakla yükümlü olduğumuz yasal mevzuatlar kapsamında, sürekli iyileşme ve gelişmeyi benimseyen bir yaklaşım esas alınmaktadır.

Kaliteli hizmet sunumunun sağlanmasına yönelik; hasta güvenliği, çalışan güvenliği, hasta memnuniyeti ve çalışan memnuniyetini esas alan sağlıkta kalite standartları ile bu standartların uygulanmasına ilişkin usul ve esasları uygulanmaktadır.

HEDEFLERİMİZ

Kurumumuzda, Kalite yönetim çalışmaları ile sürekli iyileştirilme sağlamak, başta üst yönetim olmak üzere tüm birimler ve tüm çalışanlar tarafından yürütülmesi gereken bir faaliyet olarak kabul edilmektedir. Bu kapsamda sürekli eğitimler verilmektedir.

1. Ulusal ve uluslararası standartlar doğrultusunda; hastanemizi hep bir sonraki seviyeye taşımak, güncel tutmak.

2. Kalite hedeflerini oluşturmak, sisteminin şartlarını yerine getirmek, gözden geçirmek, iyileştirmek, geliştirmek ve sürekliliğini sağlamak.

3. Kalite uygulamaları çerçevesinde kaynakları etkili ve verimli bir şekilde kullanmak.

4. Kalite yönetimi konusunda değişim ve gelişmelere paralel olarak hizmet kalitesinde

sürekliliğin sağlanması amacıyla personelin eğitimlerini güncel tutmak ve personel niteliği yükseltilerek, hizmet kalitesinde mükemmelliğin yakalanmasına çalışmak.

5. Personelin sağlık hizmeti sunarken çözümün bir parçası olduğu, kalitenin geliştirilmesinin tüm çalışanların işi olduğu anlayışını ve yaklaşımını benimsetmek.

6. Kurumsal ve bireysel amaçlar arasında denge sağlayarak iş tatminini göz önünde

bulundurmak.

7.Hasta ve çalışan haklarını gözetmek ve memnuniyeti artırmaya yönelik faaliyetler

gerçekleştirmek.

8. Bölge ve ülke bazında, branşında en saygın ve güvenilir hastanesi olmaktır.

STRATEJİLERİMİZ

1. Önceliğimiz hasta ve yakınlarının beklentilerini karşılayarak, memnuniyeti en üst düzeyde tutmak,

2. Çalışanımızı sürekli eğitimle destekleyerek ekip ruhunu iyileştirme ve geliştirme sürecini etkinleştirmek.

3. Çalışanların çalışma ortamı şartlarını iyileştirmek.

4. Kaynakların etkin ve optimum kullanımını sağlayarak, maliyet ve zamandan tasarrufu sağlamak

5. Sağlıklı ve güvenli bilgi akışı sağlamak

6. Hizmet kalitesinin iyileştirilmesi için iç paydaşlar ve dış paydaşlarla iyi ilişkiler kurulur ve performansları sürekli ölçülerek daha hızlı, daha ekonomik ve daha kaliteli hizmet temin edilir.

7. Hedeflere ulaşmak amacıyla hizmetlerin sürekliliğini ölçmek.

8. Hasta ve Çalışan güvenliğine uyumlu hastane altyapısı ve konforu ile nitelikli sağlık hizmet sunmak.

9. Hastane yönetimi ve hasta bakımı ile ilgili tüm süreçleri izlemek, ilgililerle iş birliği yaparak süreçleri geliştirmek.